Каталог
13 березня стало відомо, що Xiaomi збирається розділити еко-ланцюг на три логічні категорії: S, A та N. Сама компанія цю новину ще ніяк не прокоментувала.
Згідно з наявними даними, у майбутньому категорія S стане найкритичнішою в эко-ланцюгу Xiaomi. Компанія виділила чотири напрямки: колонки, роутери, камери та дверні замки. Основна мета — категорія з розміром ринку 5-10 мільярдів.
Потенційна вартість цієї категорії може перевищити 1 мільярд юанів. Сюди також входять фритюрниці, рисоварки, водоочисники, кухонна техніка, очищувачі повітря та інше.
Масштаб цієї категорії — менше 1 мільярда юанів. Контроль над нею повернеться екологічним мережевим компаніям.
Раніше еко-ланцюг Xiaomi в основному був розділений на галузі. В нього входило сім підрозділів: інтелектуальне з'єднання, засоби для чищення, продукти IoT, кухонна та ванна техніка, здоровий туризм, цифрове споживання та екологічна техніка.
Після коригування з'явиться лише три категорії: S, A та N. У результаті фокус обіцяє стати чіткішим, а інвестиції в ресурси зможуть краще розподілятися.
Всього товарів:
0 грн
Знижка:
0 грн
Разом:
0 грн