FaceBook Pixel

Умови повернення та обміну товару.

Frontalka — інтернет магазин з гнучкою процедурою повернення / обміну товару.

Якщо товар не підійшов вам з якихось причин, які не пов'язані із заводським браком: не сподобався колір, фасон, форма тощо. — згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту отримання:

  • Повернути його із відшкодуванням повної вартості
  • Обміняти на інший товар, враховуючи різницю у ціні

Повернення / обмін товару можливі лише в тому випадку, якщо:

  1. Товар збережений у належному стані, без механічних пошкоджень та слідів експлуатації
  2. Збережено та не пошкоджено оригінальну упаковку та всі комплектуючі (якщо передбачено)
  3. Якщо товар функціонально виправлений, але має сліди використання та неповну комплектацію – він поверненню не підлягає.

Процедура повернення / обміну товару.

  1. Передзвоніть менеджеру магазину
  2. Назвіть номер замовлення
  3. Поясніть причину повернення або обміну
  4. Вам прийде SMS-повідомлення від Frontalka
  5. Надішліть товар «Новою поштою»
  6. Дані одержувача та відділення будуть вказані у SMS
  7. Назвіть менеджеру номер ТТН
  8. Магазин отримає ваш товар протягом 1-3 робочих днів 
  9. Сервіс Менеджер оцінить товар та винесе рішення про можливість здійснення повернення / обміну протягом 1-3 робочих днів. (Повернення/обміну протягом 1-3 робочих днів.
    Ремонту протягом 7-10 робочих днів)
  10. Менеджер уточнить дані вашої картки для повернення коштів
  11. Кошти будуть відшкодовані протягом 1-2 робочих днів

Важливо!

  1. Якщо повернення або обмін відбувається за вашою ініціативою — послуги з доставки оплачуєте ви
  2. Якщо це помилка магазину (наприклад, приїхав не той товар, який ви замовляли) — послуги з доставки оплачує магазин
  3. При підтвердженні заводського браку послуги з доставки оплачує магазин


Frontalka на стороні покупців.

  • Завжди допомагає та йде на зустріч
  • У суворо встановлені терміни повертає гроші та здійснює заміну товару
  • Дарує хороші знижки на придбання нового аксесуара, якщо раптом на вашому, купленому в магазині, з'явилися дефекти протягом 14-90 днів використання
  • Вислухає скаргу клієнта та зробить усе можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше