Умови повернення та обміну товару.
Frontalka — інтернет магазин з гнучкою процедурою повернення / обміну товару.
Якщо товар не підійшов вам з якихось причин, які не пов'язані із заводським браком: не сподобався колір, фасон, форма тощо. — згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту отримання:
- Повернути його із відшкодуванням повної вартості
- Обміняти на інший товар, враховуючи різницю у ціні
Повернення / обмін товару можливі лише в тому випадку, якщо:
- Товар збережений у належному стані, без механічних пошкоджень та слідів експлуатації
- Збережено та не пошкоджено оригінальну упаковку та всі комплектуючі (якщо передбачено)
- Якщо товар функціонально виправлений, але має сліди використання та неповну комплектацію – він поверненню не підлягає.
Процедура повернення / обміну товару.
- Передзвоніть менеджеру магазину
- Назвіть номер замовлення
- Поясніть причину повернення або обміну
- Вам прийде SMS-повідомлення від Frontalka
- Надішліть товар «Новою поштою»
- Дані одержувача та відділення будуть вказані у SMS
- Назвіть менеджеру номер ТТН
- Магазин отримає ваш товар протягом 1-3 робочих днів
- Сервіс Менеджер оцінить товар та винесе рішення про можливість здійснення повернення / обміну протягом 1-3 робочих днів. (Повернення/обміну протягом 1-3 робочих днів.
Ремонту протягом 7-10 робочих днів)
- Менеджер уточнить дані вашої картки для повернення коштів
- Кошти будуть відшкодовані протягом 1-2 робочих днів
Важливо!
- Якщо повернення або обмін відбувається за вашою ініціативою — послуги з доставки оплачуєте ви
- Якщо це помилка магазину (наприклад, приїхав не той товар, який ви замовляли) — послуги з доставки оплачує магазин
- При підтвердженні заводського браку послуги з доставки оплачує магазин
Frontalka на стороні покупців.
- Завжди допомагає та йде на зустріч
- У суворо встановлені терміни повертає гроші та здійснює заміну товару
- Дарує хороші знижки на придбання нового аксесуара, якщо раптом на вашому, купленому в магазині, з'явилися дефекти протягом 14-90 днів використання
- Вислухає скаргу клієнта та зробить усе можливе, щоб вирішити проблему якнайшвидше